واقعیت های پنهان Hidden Reality
واقعیت های پنهان Hidden Reality

خداوند را شکر و سپاس، که قرآن کریم را بر ما مسلمانان، توسط رسولش محمد مصطفی صلی الله علیه وآله قرار داد تا در این زمانه ی پر حادثه و حیله گر و کثیف، و در زمان غیبت مولایمان حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف، به آن آرامش گیریم و با هربار خواندن آیات شریفش آرمانهایمان را با اسلام، مستحکم تر و روحمان را تصلی بخشیم.

دوستان همان طور که از اوضاع دنیای کنونی ما مشخص است، صدای جنگ و فقر و بدبختی هر روز بلندتر و بلندتر می شود و مخصوصاً برای ما ایرانیان این موضوع کمی بیشتر جلوه می کند. و این بدان جهت است که ما تنها کشوری هستیم، با قدمتی چند هزار ساله که همیشه یکتا پرست بوده ایم و همیشه جانب حق را گرفته ایم.

متأسفانه دنیای کنونی ما به دست یاران شیطان گردانده می شود و خیلی خوب توانسته اند تابلوهای تبلیغاتی خود را با شکلهای مختلف (تلویزیون، ماهواره، مجلات، روزنامه ها، کتابها، آموزش و پرورش، بزرگ جلوه دادن قدرت نظامی و...) در سراسر این کره ی خاکی نصب کنند و در ظاهر خود را پیروز جلوه دهند! بله به ظاهر پیروز.

مسلمانان و ایرانیان عزیز، اگر از اوضاع کنونی ترسی به دل دارید، به قرآن، و از آن طریق به خداوند بلند مرتبه تمسک جویید. همان گونه که خداوند می فرماید : الَّذِينَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكْرِ‌ اللَّـهِ ۗ أَلَا بِذِكْرِ‌ اللَّـهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ همان كسانى كه ايمان آورده‌اند و دلهايشان به ياد خدا آرام مى‌گيرد. آگاه باش كه با ياد خدا دلها آرامش مى‌يابد. ( سوره ی الرعد آیه ی 28) به این کلام زیبا آرامش گیرید.

مسلمانان و ایرانیان عزیز، اگر فکر می کنید سیاست دنیای کنونی و اوضاع فعلی طوری شده که مرزهای کشورمان از بقیه ی دنیا جدا شده و تنهاییم و هر لحظه استکبار جهانی ما را در هم خواهد شکست. به قرآن کریم تمسک جویید که خداوند در بسیاری از آیات گوهر بارش فرموده حتی  اگر مسلمانان در تعداد و تجهیزات هم نسبت به کافران کمبود داشته باشند، خداوند کافران را نابود خواهد کرد. و به مؤمنین بشارت پیروزی می دهد. خداوند در سوره ی الحشر آیات 2 و 3 و 4 می فرماید : هُوَ الَّذِي أَخْرَ‌جَ الَّذِينَ كَفَرُ‌وا مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ مِن دِيَارِ‌هِمْ لِأَوَّلِ الْحَشْرِ‌ ۚ مَا ظَنَنتُمْ أَن يَخْرُ‌جُوا ۖ وَظَنُّوا أَنَّهُم مَّانِعَتُهُمْ حُصُونُهُم مِّنَ اللَّـهِ فَأَتَاهُمُ اللَّـهُ مِنْ حَيْثُ لَمْ يَحْتَسِبُوا ۖ وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّ‌عْبَ ۚ يُخْرِ‌بُونَ بُيُوتَهُم بِأَيْدِيهِمْ وَأَيْدِي الْمُؤْمِنِينَ فَاعْتَبِرُ‌وا يَا أُولِي الْأَبْصَارِ‌ ﴿٢ وَلَوْلَا أَن كَتَبَ اللَّـهُ عَلَيْهِمُ الْجَلَاءَ لَعَذَّبَهُمْ فِي الدُّنْيَا ۖ وَلَهُمْ فِي الْآخِرَ‌ةِ عَذَابُ النَّارِ‌ ﴿٣ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ شَاقُّوا اللَّـهَ وَرَ‌سُولَهُ ۖ وَمَن يُشَاقِّ اللَّـهَ فَإِنَّ اللَّـهَ شَدِيدُ الْعِقَابِ ﴿٤  اوست خدایی که کافران اهل کتاب را (یعنی یهود بنی نضیر را که به مکر، قصد قتل پیغمبر صلّی اللّه علیه و آله کردند) برای اولین بار همگی را از دیارشان بیرون کرد و هرگز شما مسلمین گمان نمی‌کردید که آنها از دیار خود بیرون روند و آنها هم حصارهای محکم خود را نگهبان خود از (قهر و انتقام) خدا می‌پنداشتند تا آنکه (عذاب) خدا از آنجا که گمان نمی‌بردند بدانها فرا رسید و در دلشان (از سپاه اسلام) ترس افکند تا به دست خود و به دست مؤمنان خانه‌هاشان را ویران می‌کردند، پس ای هوشیاران عالم پند و عبرت گیرید. ۲و اگر خدا بر آنها حکم جلاء وطن نمی‌کرد (سخت‌تر از آن) در دنیا (به قتل و اسارت مانند کفار بدر) معذّبشان می‌کرد و (به هر حال) عذاب آتش در آخرت بر آنها خواهد بود. ۳این جلاء وطن و آوارگی آنها) برای این بود که آنان با خدا و رسول او سخت دشمنی و مخالفت کردند و هر که با خدا (و رسولش) دشمنی آغازد عقاب خدا بسیار سخت است. (۴

استکبار جهانی کنونی ما نیز گرفتار چنین عذابی خواهند شد انشاالله. زیرا که آنها با خدا و پیامبرش در افتادند و هر کس با خدا در افتد بداند که خدا سخت کیفر می دهد.

هُوَ اللَّـهُ الَّذِي لَا إِلَـٰهَ إِلَّا هُوَ الْمَلِكُ الْقُدُّوسُ السَّلَامُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَيْمِنُ الْعَزِيزُ الْجَبَّارُ‌ الْمُتَكَبِّرُ‌ ۚ سُبْحَانَ اللَّـهِ عَمَّا يُشْرِ‌كُونَ ﴿٢٣ اوست خدای یکتایی که غیر او خدایی نیست، سلطان مقتدر عالم، پاک از هر نقص و آلایش، منزّه از هر عیب و ناشایست، ایمنی بخش دلهای هراسان، نگهبان جهان و جهانیان، غالب و قاهر بر همه خلقان، با جبروت و عظمت، بزرگوار و برتر (از حدّ فکرت)، زهی منزّه و پاک خدای یکتا که از هر چه بر او شریک پندارند منزّه و (از آنچه در وهم و خیال و عقل اندیشند) مبرّ است. ( (سوره ی الحشر آیه ی 23)




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.